tirsdag 27. januar 2009

Oppgitt!!

Ok, jeg er veldig irritert på denne blogg saken. Jeg skriver innlegg på innelegg, og publiserer de, men ser jeg no innlegg på bloggen? Neei. Så derfor prøver jeg igjen, for 2. gang :P

Ja, jeg veit jeg ikke er verdens flinkeste til å oppdatere på denne bloggen, men det er ikke akkurat min ting å sitte og skrive om min hverdag. Er ikke veldig glad i å skrive, men skal gi dere et lite sammendrag av hva som har skjedd siden sist.

For det første så har det vært jul. Det var en annerledes feiring enn det vi har hjemme og veldig annerledes enn det jeg trodde om jula her. Det vi gjorde var og dra til noen av familien og spiste fisk, av alle ting, og åpna noen gaver. Foresten, dette var på julaften. Vi var ikke der veldig lenge, før vi dro hjem igjen. Og en ting, de pynta seg ikke til jul engang. Tok på seg vanlig hverdagsklær, og dro avsted.
Første juledag var det tidlig opp for og åpne gaver, og spise god frokost. Senere på dagen, dro vi på fisking.. Var litt misslykka da, siden det var en veldig liten elv uten fisk. Men vi hadde en fin tur selvom. I romjula var det og slappe av, eller vi var en del i hallen og spilte basket. Var egentlig ganske bra, for jeg spiste så mye i jula :P Og en ting til, det eneste familien hadde som julepynt var et lite juletre i stua. Ikke som en liten nisse utenfor døra. Skuffende...
Så var det nyttårsaften. Da måtte det vel være litt fyrverkeri og fest. Men neida, la ikke merke til at det ble et nytt år.. Det eneste var at vi så "ballen droppe" på Tv'n. Var med KC, vertssøstra mi, og noen venner. Var som en vanlig helgedag.. Spilte litt kort, så på Tv og snakka.

Ja, dette var en veldig annerledes juleferie. Men det var gøy og få opplevd en sikkelig Red neck julefeiring også :)
Håper dere hadde en fin julefeiring også :)

Ingen kommentarer: